دانش آموختگی تکنولوژیستهای پرتوشناسی در دانشکده پیراپزشکی
آیین دانش آموختگی دانشجویان تکنولوژی پرتوشناسی در دانشکده پیراپزشکی و با حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی همدان، دکتر محمدرضا امیری ضمن تقدیر از تلاش های اساتید گروه کارشناسان و مجموعه دانشکده در ارتقای سطح علمی دانشجویان گفت: سخت گیری ها و پیگیری های اساتید در راستای رشد علمی دانشجویان و ورود افرادی با مهارت و سواد بالا در نظام سلامت است که در تشخیص درد و رنج بیماران بهترین باشند و موفق و موثر عمل کنند.
وی از حضور خانواده های دانشجویان نیز قدردانی کرد و نقش پشتیبانی و حمایت خانواده در موفقیت دانشجویان را نقشی مهم و غیر قابل انکار دانست.
دکتر سلمان جعفری مدیر گروه آموزشی رادیولوژی با اشاره به آیه قرآن در خصوص جایگاه علم آموزی افزود: خداوند خود برای علم آموزان پاداش در نظر گرفته و این دانش آموختگی در مقطع کارشناسی مرحله ای برای شروع پیشرفت به سمت مراحل بالاتر و قله های موفقیت است.
وی از زحمات اساتید و کارشناسان گروه آموزشی رادیولوژی تقدیر کرد و گفت: مجموعه دانشکده برای پیشرفت دانشجویان و ورود موفق آنان به بازار کار در نظام سلامت گام برمیدارند.
در ادامه دکتر قاضی خانلو و دکتر آزمون فر از اعضای هیئت علمی گروه به بیان سخنانی با دانشجویان پرداختند.
قرائت سوگندنامه، اجرای مسابقات علمی دانشجویی و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این مراسم بود.





نظر دهید