صفحه اصلی > وب دا همدان > آرشيو اخبار > دانشكده ها 


  چاپ        ارسال به دوست

در دانشکده بهداشت برگزار شد

جلسه توجیهی دانشجویان جدید­الورود کارشناسی ارشد و دکترا

جلسه توجیهی دانشجویان جدید­الورود کارشناسی ارشد و دکترا در دانشکده بهداشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، همزمان با آغاز سالتحصیلی جدید جلسه توجیهی دانشجویان جدید الورود در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشکده با حضور مسئولان دانشکده و مدیران گروههای آموزشی اعضای هیآت علمی و دانشجویان در آمفی تئأتر این دانشکده برگزار شد.

دکتر فرشید قربانی‌شهنا رییس دانشکده در ابتدای این جلسه قبولی دانشجویان را تبریک گفت و توضیحاتی در مورد جایگاه تحصیلات تکمیلی، انتظارات دانشکده از دانشجویان، مشکلات و چالشهای تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان ارائه کرد و دانشجویان را به بهره­گیری از دانش روز جهت مقابله با فقراقتصادی و فرهنگی توصیه کرد.

وی در ادامه با بیان اهداف انتظارات از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی آنها را به داشتن اهداف بزرگ، افزایش توانمندی و مهارت برای رفع معضلات بهداشتی کشور و استفاده مفید از زمان داشتن الگوی مناسب توصیه کرد.

 معاون تحصیلات تکمیلی دانشکده نیز با بیان مقررات و آلین‌نامه­‌های آموزشی به دانشجویان، اظهار کرد: دانشکده خود را خوب بشناسید و وقت بیشتری را به مطالعه، شرکت در کارگاههای توانمند‌سازی، شرکت در دوره­‌­های پژوهشی صرف کنید.

دکتر محسن علی­‌آبادی افزود: دانشجویان تحصیلات تکمیلی همکاران دانشکده هستند که به عنوان مربی تمام وقت مهارت‌های لازم را همزمان با تحصیل کسب می‌کنند و همزمان با این کسب مهارت در مراکز تحقیقاتی و مجلات دانشکده نیز همکار هستند.

 دکتر جلال پورالعجل مدیر گروه اپیدمیولوژی نیز به نمایندگی از مدیران گروههای آموزشی فطرت انسان را کمال طلب برشمرد و گفت: این کمال طلبی انسان  باید همراه با هدف­گذاری باشد در آن صورت انسان احساس رضایت می‌کند و ارضا می‌شود و در این شرایط انسان سرمایه و وقتش را صرف امور مفید می‌کند که خود منشأ خیر و تحول است در نهایت انسان جاودان می­‌شود زیرا یک روز عمر به پایان می‌رسد و این جاودانگی مهم است که باقی می­‌ماند.

 

 

 

 


٠٩:٠٢ - شنبه ٥ آبان ١٣٩٧    /    شماره : ٨٨٩٩٢    /    تعداد نمایش : ٣٠٠


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: