سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1403/01/11 - 14:18
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 332
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
توسط تیم ارزیابی معاونت درمان دانشگاه صورت پذیرفت؛

بازدید سرزده تیم اعزامی معاونت درمان دانشگاه از بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان

تیم ارزیاب معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان بازدید و عملکرد این مجموعه را در ایام نوروز پایش کردند.

به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی بیمارستان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در این ارزیابی و پایش نوروزی، دکتر رسول سلیمی معاون درمان دانشگاه با همراهی دکتر طوس کیانی مدیر نظارت بر اعتباربخشی دانشگاه و عباس فتاحی مشاور جوان رئیس دانشگاه از بخش‌ها و واحدهای مختلف بیمارستان سردار شهید سلیمانی بازدید کردند.

این بازدید به منظور ارزیابی عملکرد کادر درمان این بیمارستان به خصوص در ایام نوروز انجام شد و در آن بازرسان کیفیت ارائه خدمات در بخش های اورژانس بستری، دیالیز، داخلی، ICU و CCU را با کنترل و پایش پرونده‌های بیماران بستری  مورد ارزیابی قرار دادند.

در ادامه با همراهی تیم مدیریت و رهبری بیمارستان از پروژه در حال تکمیل "افزایش بنای ساختمان اورژانس " و  "ساختمان محل اسکان پزشکان" بازدید شد و چالش‌های موجود نیز مورد بررسی قرار گرفت. 

در پایان دکتر سلیمی و دکتر کیانی با حضور در کلینیک بیمارستان ضمن تبریک ایام نوروز به متخصص آنکال قلب دکتر مقصودلو، از زحمات ایشان به خصوص در ایام نوروز تقدیر کردند.

در حاشیه این بازدید، دکتر جباری رئیس و سلیمانی مدیر بیمارستان سردار شهید سلیمانی در گزارشی عملکرد بیمارستان در ایام نوروز را به بازرسان ارائه دادند و همچنین در چشم‌اندازی، در مورد پروژه‌های عملیاتی بیمارستان، از جمله فضای سبز، احداث پارکینگ، فضاسازی محوطه ساختمان پزشکان و... نیز صحبت‌هایی صورت پذیرفت.

دکتر سلیمی ایجاد امکانات رفاهی در شهرستان ها را مهم ترین عامل در ماندگاری متخصصین دانست و ابراز امیدواری کرد: در آینده با تکمیل پروژه های این بیمارستان، شاهد جذب متخصصین بیشتری در بیمارستان سردار شهید سلیمانی باشیم.

در زیر تصاویر مربوط به این بازدید را مشاهده می فرمایید:

 

 

 

 

  • گروه خبری : درمانی,شبکه های بهداشت و درمان شهرستانها,اخبار واحدها
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 4152
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1470615
تعداد کاربران بر خط 5

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام