سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1403/03/17 - 07:45
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 206
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید هیأت بورد جراحی عمومی از مجتمع آموزشی درمانی بعثت

هیات بورد جراحی عمومی وزارت بهداشت از ظرفیت‌های آموزشی در مجتمع آموزشی درمانی بعثت بازدید کردند.

به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزشی درمانی بعثت، با توجه به اینکه دریافت مجوز آموزش دستیاری در هر رشته به تأیید و احراز شرایط لازم توسط هیئت بورد آن رشته وابسته است، پس از حضور هیأت بورد تخصصی در دانشگاه متقاضی و بررسی شرایط موجود، صلاحیت و یا عدم صلاحیت تربیت دستیار در رشته مورد نظر اعلام می‌شود.
دانشگاه علوم پزشکی همدان با بهره‌گیری از استادان مجرب و زبده در گروه جراحی عمومی و تخصصی چند سال است که به تربیت دستیار در این رشته مشغول است و با تلاش‎ها و زحمات مسئولان و استادان سالیان متمادی موفق به کسب تأییدیه هیئت بورد گروه جراحی شده است.
 
در این بازدید بهروز بقایی وجی، دکتر ناصر ملک پور و خانم مریم میلاد نمایندگان هیئت بورد گروه جراحی عمومی وزارت متبوع از بخش‌های مختلف این مرکز شامل بخش‎های اورژانس و جراحی، اتاق عمل و درمانگاه جراحی بازدید کردند و در جلسه‌ای با حضور دکتر عماد ممتاز معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان و دکتر یوسفی معاون توسعه دانشگاه، مسئولان، استادان و دستیاران گروه جراحی به بررسی موارد پرداختند.
 
اعضای گروه جراحی دانشگاه علوم پزشکی همدان در این بازدید اعلام کردند که مسئولین مجتمع آموزشی درمانی  بعثت، همواره مساعدت و همکاری لازم را با این گروه داشته‌‎اند و از تمام ظرفیت‎های موجود به منظور ارتقای سطح علمی دانشجویان استفاده می‌‎‌شود.
بازدیدکنندگان از این همکاری و هماهنگی بین مسئولان مرکز آموزشی درمانی بعثت و استادان دانشگاه ابراز خرسندی کردند و  ارتقای سطح علمی در هر رشته‎ای را به ادامه این همکاری‎‌ها و هماهنگی‎‌‌های وابسته دانستند.
 
  • گروه خبری : درمانی,اخبار واحدها
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
ادمین مرکز آموزشی درمانی بعثت
خبرنگار

ادمین مرکز آموزشی درمانی بعثت

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 2511
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1468974
تعداد کاربران بر خط 7

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام