سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1403/03/19 - 14:09
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 259
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه با محوریت بررسی هفده دستور کار

جلسه شورای تحصیلات تکمیلی به مدیریت دکتر حسین عماد ممتاز، معاون آموزشی دانشگاه و با حضور دکتر حسینی مدیر تحصیلات تکمیلی معاونت و مدیران تحصیلات تکمیلی دانشکده‌ها با محوریت بررسی 17 دستور کار برگزار شد.

به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه، در این جلسه دکتر ممتاز با تأکید بر لزوم افزایش روحیه همدلی، همفکری و همکاری برای رشد و ارتقا سطح آموزش دانشگاه اظهار کرد: باید روند رشد و توسعه آموزش در دانشگاه علوم پزشکی همدان همواره در حال افزایش باشد.

وی تصریح کرد: به لطف خدا در طول دو و نیم سال اخیر توانستیم ده رشته جدید در مقاطع تحصیلات تکمیلی اضافه کنیم که دو رشته آن در مقطع PHD و بقیه در مقطع کارشناسی ارشد بوده است، البته این پایان کار ما نیست. در حال حاضر در تلاش هستیم که شش رشته جدید دیگر اضافه کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه افزود: باید برای تاسیس رشته جدید همه ملزومات سخت افزاری و نرم افزاری قبل از دعوت از هیئت بورد مهیا شود تا روند کارها با سرعت و دقت مناسبی پیش رود.

دکتر ممتاز در ادامه گفت: با ابلاغ وزیر بهداشت، همدان به مدت دو سال کلان منطقه سه آمایش آموزش عالی سلامت کشور شد که این باعث سنگین‌تر شدن وظیفه ما می‌شود.

در ادامه جلسه دکتر ممتاز شرایط خوابگاه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی و خوابگاه های متاهلی را بررسی کرد و دستورات لازم در این خصوص صادر شد. 

این جلسه هفده دستور کار داشت که توسط اعضای شورا بررسی و نتیجه به منظور اجرایی شدن به تصویب رسید.

 

  • گروه خبری : آموزشی و پژوهشی,اخبار واحدها
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
واحد خبر معاونت آموزشی  
خبرنگار

واحد خبر معاونت آموزشی  

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 3466
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1469929
تعداد کاربران بر خط 9

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام