سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1403/03/17 - 15:43
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 269
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرماندار ویژه ملایر در آیین افتتاح دانشکده علوم پزشکی:

در هر۵۰ روز یک پروژه بهداشت و درمان بهره‌برداری شده است

سلمان اسماعیلی در آیین افتتاح دانشکده علوم پزشکی ملایر گفت: در دولت سیزدهم، به طور متوسط، هر ۵۰ روز یک پروژه بهداشت و درمان در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش وب‌دا همدان، سلمان اسماعیلی در مراسم افتتاح دانشکده علوم پزشکی ملایر از راه‌اندازی و فعال سازی مرکز آنژیوگرافی بیمارستان امام حسین در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم ۵۱ میلیارد تومان تجهیزات و امکانات پزشکی برای مراکز درمانی ملایر خریداری شده است.
 
وی تبیین کرد: دولت آیت الله رئیسی حدود ۱۰۰۰ روز به مردم خدمات دهی داشته است و با نگاهی اجمالی به خدمات این دولت در شهرستان ملایر به جرات می‌توان بگوییم که هر ۵۰ روز در این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان یک پروژه عظیم به بهره‌برداری رسیده است.
 
 فرماندار ویژه ملایر افتتاح دانشکده علوم پزشکی ملایر افتتاح اورژانس بیمارستان امام حسین، افتتاح مرکز ناباروری، اورژانس و درمانگاه تخصصی بیمارستان مهر، شبانه روزی شدن مرکز جامع سلامت در اسلامشهر آق گل و علی آباد دمق و افتتاح مرکز غربالگری سرطان بیمارستان مهر را از جمله این اقدامات عنوان کرد.
 
وی به ساخت بخش نوزادان و بخش شیمی درمانی در بیمارستان مهر اشاره کرد و گفت: امروز با وجود فقدان آیت الله رئیسی، اما دولت سیزدهم همچنان تمام نشده و خادمان مردم به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
 
 
  • گروه خبری : حوزه ریاست,اخبار واحدها
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
سردبیر  خبر
خبرنگار

سردبیر خبر

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 4140
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1470603
تعداد کاربران بر خط 13

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام