سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1402/11/23 - 07:48
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 564
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

واژگونی اتوبوس در شهرستان رزن ۲۱ نفر مصدوم بر جا گذاشت

رییس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان گفت: واژگونی اتوبوس مسافربری در محور رزن به آوج باعث مصدومیت ۲۱ نفر از مسافران شد.  

به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس۱۱۵ و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان، دکتر شکوهی رئیس مرکز اورژانس استان اظهار کرد: ساعت 23:30 بیست و یکم بهمن ماه به دنبال واژگونی اتوبوس در محور رزن به آوج روبروی سراوک 21 نفر از مسافرین این اتوبوس مصدوم شدند.
رئیس مرکز اورژانس استان اعلام کرد: به محض گزارش حادثه به مرکز ارتباطات و کنترل عملیات اورژانس  بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس از شهرستان‌های رزن، فامنین و کبودرآهنگ و دو دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.
دکتر شکوهی افزود: ۱۱نفر از مصدومین به بیمارستان ولیعصر(عج)رزن اعزام شدند که بعد از انجام اقدامات درمانی ۶ نفر ترخیص و ۴ نفر بستری و یک نفر به بیمارستان بعثت اعزام شد.
وی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه فوتی نداشتیم تصریح کرد: همچنین ۴ مصدوم به بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان فامنین اعزام شدند که همه مصدومین بعد از اقدامات درمانی ترخیص شدند.  
مدیر حوادث دانشگاه ادامه داد: ۶ مصدوم دیگر این حادثه نیز به بیمارستان بعثت همدان اعزام شدند که کلیه مصدومین بعد از انجام اقدامات درمانی در بیمارستان بستری و تحت مراقبت هستند. 
این مقام مسئول تبیین کرد: اتوبوس از همدان به سمت چالوس در حال حرکت بوده که در شهرستان رزن روبروی سراوک واژگون شده است. 
 
 
 
 
 
  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
ادمین فوریت ها پزشکی
خبرنگار

ادمین فوریت ها پزشکی

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 2262
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1468725
تعداد کاربران بر خط 3

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام