سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1403/01/11 - 12:12
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 293
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پایش و ارزیابی معاون بهداشتی دانشگاه و رییس دفتر رییس دانشگاه از مرکز بهداشتی قهاوند در ایام نوروز

دکتر فاطمه ترکمان اسدی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان به همراه دکتر حسن بهرامی رییس دفتر ریاست دانشگاه و کارشناس برنامه پزشک خانواده روستایی معاونت بهداشتی در نهمین روز از ایام نوروز از مرکز خدمات جامع سلامت قهاوند و پایگاه اورژانس 115 قهاوند بازدید کردند.

 به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه، دکتر ترکمان اسدی در دیدار با همکاران ضمن تبریک فرارسیدن سال نو از تلاش کادر بهداشت و اورژانس ۱۱۵ در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ قدردانی کرده و آمار مراجعین به این مرکز را بررسی و بر لزوم ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به بیماران و مسافران نوروزی کرد. 
 
دکتر ترکمان اسدی آماده‌باش حوزه بهداشت و بازرسی‌های گروه‌های بهداشتی در ایام تعطیلات نوروزی را گسترده و با اهمیت توصیف کرد و گفت: در این ایام اماکن اقامتی، تفریحی و همچنین مراکز تهیه، عرضه و توزیع مواد غذایی به منظور پیشگیری از بروز بیماری‌ها و مسمومیت‌ها به دقت بررسی ونظارت می‌شوند.
 
وی در خصوص اقدامات پیشگیری و مبارزه با بیماری ها نیز در این ایام اذعان کرد: با هدف ارائه مطلوب و مستمر خدمات بهداشتی درمانی در حوزه بیماری‌های واگیر و غیر واگیر، ستاد نوروزی در اسفند ماه تشکیل و همانند سال های گذشته، تدابیر لازم برای ارایه خدمات در ایام تعطیلات اتخاذ و تاکنون نیز بدون وقفه خدمات مورد نیاز توسط همه واحدها ارایه شده است.
 
معاون امور بهداشتی دانشگاه در خصوص انجام آزمایشات غربالگری نوزادان عنوان کرد: با توجه به اهمیت انجام به موقع آزمایشات غربالگری نوزادان به منظور تشخیص و درمان زودرس بیماری‌های فنیل کتونوری، کم کاری مادرزادی تیروئید و فاویسم در روزهای سوم تا پنجم پس از تولد نوزادان ، تعدادی از مراکز خدمات جامع سلامت ارائه دهنده خدمات مذکور در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی همدان همانند سال‌های گذشته به صورت کشیک در ایام نوروز به ارائه خدمات غربالگری به هموطنان پرداختند.
 
دکتر بهرامی نیز در این دیدار ضمن ابلاغ پیام تقدیر و تبریک رییس دانشگاه به همکاران شاغل در این مرکز و پایگاه ها وجود رضایت های مردمی از عملکرد کادر سلامت در این ایام را نشانگر وجود وظیفه شناسی و همراهی کادر سلامت در همه ایام عنوان کرد.
 
لازم به ذکر است، مراکز بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان  آمادگی کامل برای ارائه خدمات سلامت به بیماران و مسافران نوروزی را دارد.
  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار واحدها
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
ادمین معاونت بهداشتی
خبرنگار

ادمین معاونت بهداشتی

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 4069
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1470532
تعداد کاربران بر خط 15

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام