سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1403/03/22 - 10:03
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 159
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای جوانی جمعیت و به مناسبت روزازدواج برگزار شد:

تجلیل از مزدوجین یکسال اخیر بیمارستان قلب و عروق فرشچیان

به مناسبت خجسته پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) که در تقویم به نام روز ازدواج نامگذاری گردیده است؛ طی مراسمی از زوج‌های جوان یک سال اخیر در مرکز قلب و عروق فرشچیان، با اهدای هدایائی تجلیل شد.

به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی مرکز قلب و عروق فرشچیان، در این مراسم که با حضور مدیر،مترون، امام جماعت ظهر و عصر بیمارستان و برخی مسوولین در سالن جلسات مرکز؛ برپا شد مهندس جمالی با تبریک این مناسبت فرخنده ؛ آن را سرآغاز کوثر،خیر کثیر و سلسله ائمه ایی دانست که برکات وجودشان دنیا را تا ابدیت فرا گرفته است.

وی همچنین با تبریک به زوج های جوان حاضر در جلسه،برگزاری چنین مراسماتی را از جمله اتفاقات خوشایند بر شمرد و آرزو کرد در سال آتی با افزایش آمار مزدوجین مرکز، شاهد حضور جمع بیشتری در این گونه مناسبت ها باشیم.

مدیر بیمارستان با اشاره به مقوله فرزندآوری و جوانی جمعیت، به بیان مطالبی در خصوص کسب  روزی حلال و تاثیر آن بر روح و روان فرزند پرداخت و برای زوج های جوان،از خدا فرزندانی صالح و خوب که بتوانند گره ایی از جامعه باز و به گسترش معنویت آن کمک کنند طلب نمود.

در ادامه حجت الاسلام ثابت عیار امام جماعت ظهر و عصر بیمارستان برگزاری چنین جلساتی را از مصادیق رزق معنوی  خواند و ازدواجی موفق و آرامشی ماندگار را برای حضار؛ آرزومند شد وی همچنین با توجه به تحصیلات مرتبط، آمادگی خود را جهت ارائه هر گونه مشاوره و زوج درمانی  به خانواده  بیمارستان اعلام نمود. 

 

  • گروه خبری : درمانی,اخبار واحدها
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
زهرا خوش قیام
خبرنگار

زهرا خوش قیام

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 4288
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1470751
تعداد کاربران بر خط 9

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام