سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1403/03/21 - 10:33
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 109
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه سرپرست مرکز بهداشت شهرستان فامنین با مسئولین واحدهای مرکز بهداشت این شهرستان

به گزارش روابط عمومی شبکه  بهداشت شهرستان فامنین، مهندس مهدی مرادی سرپرست مرکز بهداشت شهرستان فامنین ارتقاء کیفیت خدمات قابل ارائه به شهروندان و تشدید نظارت ها بر پروتکل های بهداشتی را از اهم فعالیت های حوزه بهداشت شهرستان بر شمردند
به منظور برقراری ارتباط هرچه بیشتر مسئولین واحدها با مدیران و بررسی مشکلات، روز شنبه مورخ ۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ جلسه هماهنگی با مسئولین واحد‌های مرکز بهداشت برگزار شد.
دراین جلسه مهندس مرادی سرپرست  مرکز بهداشت  شهرستان فامنین ضمن تشکر از زحمات همه ی مسئولین و همکاران شاغل در مرکز گفت: توانمندی مردم در خود مراقبتی از اهداف اساسی در برنامه تحول نظام سلامت است.
وی درادامه افزود: اجرای کامل و درست کلیه برنامه های بهداشتی در نظر گرفته شده گامی بلند در جهت افزایش کیفی ارائه خدمات در شهرها وروستا ها شده که این امر مرهون زحمات کلیه مسئولین مرکز بهداشت ودست اندرکاران حوزه سلامت می باشد.
در ادامه مرادی طی گزارشی از نحوه ارائه خدمات بهداشتی در مراکز، آنالیزی ازخدمات ارائه شده ونیروی انسانی ،همچنین توصیه به ارتقاء کیفیت خدمات قابل ارائه به شهروندان وتشدید نظارت ها بر پروتکل های بهداشتی را از اهم فعالیت های حوزه بهداشت برشمردند و مسئولین مراکز را به پایش و نظارت مستمر بر نحوه ارائه خدمات در کلیه واحد‌های تحت پوشش و افزایش بهره وری همکاران فراخواندند.

 

  • گروه خبری : شبکه های بهداشت و درمان شهرستانها,اخبار واحدها
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
ادمین شبکه بهداشت و درمان فامنین
خبرنگار

ادمین شبکه بهداشت و درمان فامنین

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 4149
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1470612
تعداد کاربران بر خط 12

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام