سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1402/11/11 - 10:27
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 212
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آیین اختتامیه پویش ملی سلامت در تویسرکان

آیین اختتامیه پویش ملی سلامت در شبکه بهداشت و درمان تویسرکان برگزار شد.

به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تویسرکان، در دهمین روز از پویش ملی تغذیه، آیین اختتامیه طرح ملی پایش فشارخون و دیابت در شهرستان با حضور حجت الاسلام حسینی مجد امام جمعه، مهندس برومند معاون سیاسی امنیتی فرماندار، دکتر حسن یعقوبی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مهندس بهزاد غلامعلی سرپرست مرکز بهداشت، مسئول اورژانس۱۱۵ و مسئولین واحدهای ستادی مرکز بهداشت، مراقبین سلامت، جمعی از پزشکان و بهورزان و سایر کارکنان مرکز در سالن اجتماعات هلال احمر شهرستان برگزار شد. 

دکتر حسن یعقوبی در آیین اختتامیه پویش ملی سلامت ضمن تشکراز مشارکت چشمگیر مردم و همچنین فعالیت مجاهدانه کادرسلامت و همه نهادها و دستگاههای فعال در طول اجرای این طرح، گزارشی ازاقدامات صورت گرفته در طی پویش را به تفصیل بیان کرد. 

 در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسینی مجد با اشاره به نقش مهم کادر بهداشت در حفظ سلامت جامعه از زحمات آنان تشکر کرد و دستیابی به نتایجی فراتر از انتظار پویش را تحسین نمود. 

 مهندس برومند معاون سیاسی امنیتی فرماندار نیز در این مراسم ضمن انتقال پیام تشکر و قدردانی فرماندار شهرستان به کادر سلامت شهرستان به نقش و اهمیت سلامتی در جامعه پرداخت.

 در پایان مراسم از زحمات تعدادی از اعضاء کمیته های پنج گانه، مراقبین سلامت، پزشکان، بهورزان و روابط عمومی به نمایندگی از کلیه همکاران مرکز بهداشت با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

 

 

  • گروه خبری : شبکه های بهداشت و درمان شهرستانها,اخبار واحدها
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
ادمین شبکه بهداشت و درمان تویسرکان
خبرنگار

ادمین شبکه بهداشت و درمان تویسرکان

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 2672
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1469135
تعداد کاربران بر خط 12

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام