هادی سلیمانی مدیر بیمارستان سردار شهید سلیمانی
ارسال پیامک نظرسنجی و پمفلت دیجیتالی آموزش های بعد از ترخیص برای بیماران
در راستای حرکت به سمت واقعیت گرایی در نظر سنجی ها و سهولت شرکت در رضایت سنجی ها و آموزش های بعد از ترخیص بیماران بدون چاپ پمفلت و با کمترین هزینه پیامک نظرسنجی و پمفلت دیجیتالی آموزش های بعد از ترخیص برای بیماران ارسال می گردد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مدیر بیمارستان در مصاحبه ای با روابط عمومی این مرکز درمانی از ارسال پیامک نظرسنجی و لینک آموزش های بعد از ترخیص برای بیماران بستری در این بیمارستان خبر داد.
در بخشی از این مصاحبه هادی سلیمانی عنوان داشت با همکاری مشترک واحد آموزش به بیمار، بهبود کیفیت ، ترخیص و روابط عمومی این فرآیند شروع و در حال انجام است. همچنین این مهم در راستای حرکت به سمت واقعیت گرایی در نظر سنجی ها و سهولت شرکت در رضایت سنجی ها و آموزش های بعد از ترخیص بیماران بدون چاپ پمفلت و با کمترین هزینه صورت می پذیرد.
رضایت سنجی الکترونیکی در بیمارستان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بدون وابستگی به سایت های ثالث و در خود دامنه ی وب سایت این بیمارستان انجام می شود و خروجی این رضایت سنجی مستقیما در اختیار بهبود کیفیت و تیم مدیریتی این بیمارستان قرار می گیرد که بعد از طرح در کمیته ها ، تصمیمات لازم جهت ارتقاء ، افزایش رضایت مندی و افزایش کیفیت خدمات به بیماران ، اتخاذ و به بخش ها و واحد ها ابلاغ می گردد.