سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1402/12/15 - 07:44
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 629
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

افتتاح خانه بازی کودکان در مرکز تخصصی و فوق‌تخصصی اکباتان

خانه بازی کودکان مرکز تخصصی و فوق تخصصی اکباتان با حضور دکتر حسن بهرامی مسئول حوزه ریاست دانشگاه، دکتر نظری‌پویا مشاور اجرایی رییس دانشگاه، دکتر کلوندی رییس بیمارستان اکباتان، علیزاده خیّر و حامی راه‌اندازی این خانه، جمعی از کارکنان این مرکز و اصحاب رسانه افتتاح شد.

به گزارش وب‌دا همدان، دکتر حسن بهرامی مسئول حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی همدان در آیین افتتاح این خانه بازی با اشاره به اینکه هدف از افتتاح این مرکز، تقویت فضای نشاط و شادی برای کودکان بستری در این مجموعه بوده‌است اظهار کرد: کار در فضای کودکانه مشکل و در عین حال شیرین است و درک روحیات و ضروریات سنی آنها از الزاماتی است که باید در حین ارائه خدمت به آنها توجه شود. 
وی با بیان اینکه این خانه بازی ویژه محل بازی کودکان بستری در بیمارستان اکباتان است عنوان کرد: نیات خیر افراد در محورهای حوزه سلامت بسیار ارزشمند و دارای جایگاه است از جمله نیت خیرخواهانه خیّر محترمی که در حمایت از کودکان بیمار، برای راه‌اندازی این خانه بازی اقدام کردند. 
مسئول حوزه ریاست دانشگاه با اشاره به تاثیر اتاق بازی در روحیه کودکان مبتلا به بیماری گفت: کودکان به اقتضای سن و سالشان تحمل استراحت مطلق را ندارند و از این رو دچار خستگی روح و بی‌تابی برای بازی و خانه می‌‌شوند که تسکین با ایده اتاق بازی فضای شادی را به بیمارستان آورد تا بخشی از نیازهای روحی این کودکان ارضا شود.
وی در ادامه افزود: ضمن قدردانی از تلاش و نیت خیرخواهانه خیر محترم، امیدوار هستیم احداث این مجموعه نیز در راستای اهداف مورد نظر مورد توجه پروردگار قرار گیرد.
دکتر کلوندی رییس مرکز آموزشی درمانی کودکان اکباتان نیز در این آیین اظهار کرد: کسی که بانی خیر می‌شود و به نفع مردم قدمی بردارد تأثیر عمل او ذخیره دنیا و آخرتش خواهد بود و اثرات این اقدامات در زندگی دنیوی و اخروی وی برجای خواهد ماند. 
وی با بیان اینکه کار در فضای کودکان پیچیده است و امیدوار هستیم هرگز کودکی بیمار نشود، خاطرنشان کرد: این خانه برای افزایش روحیه نشاط و شادی و تقویت خدمات مطلوب مرکز مؤثر خواهد بود و از حمایت‌های رییس دانشگاه و خیّر محترم در راه‌اندازی مرکز صمیمانه قدردانی می‌کنم.
دکتر کلوندی با بیان اینکه در حال حاضر اتاق بازی یکی از محبوب‌ترین اتاق‌‌های این مرکز است که می‌تواند تاثیر مثبتی در روحیه کودکان و خانواده‌هایشان داشته باشد تبیین کرد: از تلاش همه خدمتگزاران و پرسنل این مرکز برای راه‌اندازی این مجموعه و مجموع خدماتی که به کودکان ارائه می‌کنند صمیمانه قدردانی می‌کنم.‌
 رییس مرکز تخصصی و فوق تخصصی اکباتان در پایان گفت: راه‌اندازی این مرکز در فضایی به متراژ 170 مترمربع با حدود 300 میلیون تومان اعتبار صورت گرفته که خیّر محترم اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان را تقبل کردند و با حمایت‌های صورت گرفته، اتاق بازی مجهز به تجهیزات سمعی بصری، انواع اسباب بازی، مدادهای رنگی و شمعی و ماژیک، کاغذ و انواع ابزار سرگرمی و نشاط کودکان در این مجموعه فراهم آمده است.
  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
سردبیر  خبر
خبرنگار

سردبیر خبر

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 2612
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1469075
تعداد کاربران بر خط 8

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام