سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1403/03/12 - 08:07
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 447
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین

دکتر مجذوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان به اتفاق هیئت همراه از شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین بازدید کرد.

به گزارش وبدا، دکتر مجذوبی ضمن دیدار و عرض خدا قوت به همکاران شبکه بهداشت و درمان فامنین، از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات حوزه سلامت به جمعیت تحت پوشش این مرکز قرار گرفت.

وی افزود: ریل گذاری های مناسبی در دانشگاه انجام و پیشرفت های خوبی در حوزه پروژه ها و تجهیزات حاصل شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: یکی از وظایف ما این است که خدمات مطلوب و جامعی را در مناطق محروم ارائه دهیم تا عدالت سلامت و درمان در تمام مناطق استان همدان برقرار شود.

وی اظهار داشت: کسورات بیمه های سلامت همگانی و نیروهای مسلح بیمارستان امام حسن(ع) نسبت به دوسال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

دکتر مجذوبی در این دیدار، بر لزوم تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان فامنین تاکید کرد و گفت: « باید تلاش کنیم تا خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت بیشتر از قبل به مردم ارائه شود.»

وی گفت: با اقدامات صورت گرفته در زمینه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده نرخ باروری کلی (TFR) فامنین از ۱.۷ به ۲.۱ درصد رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به فعال شدن اتاق عمل بیمارستان این شهرستان تصریح کرد: به زودی باجذب متخصص بیهوشی اتاق عمل بیمارستان فامنین فعال و به مدار خدمت باز خواهد گشت. بررسی شاخص های سلامت جمعیت تحت پوشش، تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی از دیگر محور انجام این بازدید نظارتی بود.

در پایان بازدید، پس از پایش نقاط قوت و فرصت، موانع و مشکلات شهرستان مورد بررسی، بحث و تبادل نظر قرار گرفت و راهکارهای لازم ارائه شد.

گفتنی است رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در حاشیه سفر یک روزه خود به شهرستان فامنین با همراهی معاون بهداشتی دانشگاه و مدیر شبکه بهداشت و درمان فامنین از مجتمع‌های رفاهی بین راهی استان نیز بازدید نمودند.

دکتر محمدمهدی مجذوبی در حاشیه این بازدید گفت:برای ارتقای سطح کیفی و وضعیت بهداشتی خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای نظارت ویژه‌ای در قالب بازدیدهای متعدد بر عملکرد مجتمع‌ها انجام می‌شود

وی افزود: در این بازدیدها وضعیت نمازخانه، رستوران، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه، راه دسترسی، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

  • گروه خبری : حوزه ریاست,اخبار واحدها
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
سجاد سنگستانی
خبرنگار

سجاد سنگستانی

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 4159
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1470622
تعداد کاربران بر خط 7

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام