سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1403/03/07 - 16:17
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 440
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از مراکز جامع سلامت شهر همدان

دکتر مجذوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با همراهی دکتر نظری‌پویا مشاور اجرایی رییس دانشگاه و دکتر ربیع‌یگانه رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان از مراکز جامع سلامت در شهر همدان بازدید کردند.

به گزارش وب‌دا همدان، دکتر محمدمهدی مجذوبی در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهری سمیعی2 در شهرک مدرس و مرکز خدمات جامع سلامت شهری قدس واقع در منطقه حصار مطهری ظرفیت‌های فیزیکی، تجهیزات، نیروی انسانی و نحوه ارائه خدمات در این مراکز را مورد ارزیابی قرار داد. 
 
وی همچنین طی گفتگو با پرسنل هر یک از این مراکز، میزان و نحوه ارائه خدمات، تعداد مادران باردار در هر مرکز، دغدغه‌های بهداشت محیط هر منطقه و شرایط افزایش ظرفیت‌های خدمت‌رسانی را بررسی و بازبینی کرد. 
 
تعداد بارداری‌های دوم و سوم در بین خانواده‌های هر مرکز و میزان سزارین‌ها و زایمان‌های طبیعی در هر مرکز نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این بازدیدها مورد ارزیابی واقع شد. 
 
بررسی تعرفه‌های دندانپزشکی در مرکز سلامت قدس، خدمات مامایی و شرایط استقرار و شیفت‌بندی روانپزشک و کارشناس تغذیه در هر یک از این مراکز نیز با حضور مسئول و پرسنل هر مرکز تحلیل و بررسی شد. 
 
دکتر ربیع یگانه در این بازدیدها همچنین به استیجاری بودن ساختمان برخی از مراکز سلامت شهرستان و ضرورت جایگزینی نیروهایی که در آستانه بازنشستگی قرار دارند اشاره و مواردی را در این خصوص تبیین و تشریح کرد.
  • گروه خبری : حوزه ریاست,اخبار واحدها
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
سردبیر  خبر
خبرنگار

سردبیر خبر

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 2276
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1468739
تعداد کاربران بر خط 2

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام