سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1403/01/05 - 10:26
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 307
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید رییس شبکه بهداشت و درمان تویسرکان از فرآیند ارائه خدمات در بیمارستان سردار شهید سلیمانی

در چهارمین روز از فروردین ماه 1403، رییس شبکه بهداشت و درمان تویسرکان از فرآیند ارائه خدمات در بیمارستان سردار شهید سلیمانی بازدید کرد.

به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی بیمارستان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان تویسرکان، دکتر حسن یعقوبی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان با همراهی دکتر کارشناس معاون درمان شبکه و غلامعلیئی سرپرست مرکز بهداشت در میان استقبال مدیر بیمارستان و مدیر خدمات پرستاری بازدیدی را از کلیه بخش ها و واحدهای فعال در ایام نوروز به عمل آوردند.

در این بازدید دکتر یعقوبی ضمن تبریک ایام  نوروز و آرزوی قبولی طاعات برای کارکنان ، ابتدا با پزشک اورژانس دیدار کرده و از نزدیک در جریان مشکلات موجود و فرآیند ویزیت بیماران و مراجعین قرار گرفت. در ادامه از واحد آزمایشگاه بازدید به عمل آمد و کنترل ارائه خدمات در آزمایشگاه و پاسخگویی همکاران به مراجعین و پزشکان ارزیابی شد.

بازدید بعدی از واحد داروخانه سرپایی بود و در این واحد تاکید شد که فرآیند نسخه پیچی و ارائه خدمات دارویی در کمترین زمان ممکن صورت گیرد تا بیماران و مراجعین با کمترین اتلاف وقت، از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند.

در پایان هم از بخش های اورژانس بستری ، ICU و CCU بازدید بازدید به عمل آمد.

سلیمانی مدیر بیمارستان در حاشیه این بازدید ضمن تبریک سال نو، اطلاعاتی را از نظر تعداد مراجعین در ایام نوروز، فرآیند ارائه خدمات به مسافران و آمادگی کارکنان و تجهیزات بیمارستان به منظور مواجه با بحران در ایام نوروز  به ریاست شبکه بهداشت و درمان و هیئت همراه ارائه داد.

در زیر تصاویر مربوط به این بازدید را مشاهده می فرمایید:

  • گروه خبری : شبکه های بهداشت و درمان شهرستانها,اخبار واحدها
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 2751
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1469214
تعداد کاربران بر خط 9

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام