سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1402/10/20 - 11:43
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 759
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید رییس و معاون توسعه دانشگاه از فرایند ارزیابی عمومی و تخصصی داوطلبان جدیدالاستخدام

با شروع فرایند ارزیابی عمومی و تخصصی داوطلبان جدید الاستخدام سال 1402 در دانشگاه علوم پزشکی همدان رییس دانشگاه با همراهی معاون توسعه و مشاور اجرایی حوزه ریاست از فرایند ارزیابی بازدید کردند.

به گزارش وب‌دا همدان، مرحله دوم آزمون استخدام پیمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سال 1402 پس از بررسی مدارک از روز دوشنبه مورخ 18/10/1402 در محل کانون ارزیابی مدیران دانشگاه آغاز شد و دکتر مجذوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با همراهی دکتر یوسفی معاون توسعه و دکتر نظری‌پویا مشاور اجرایی ریاست، از فرایند برگزاری آزمون‌های داخلی و جذب نیروهای جدید حوزه سلامت بازدید کردند. 

در این فرایند که با اعلام نتایج آزمون کتبی مهرماه در بین ۶۰۳ نفر از منتخبان برگزار می‌شود سطح سواد و تحصیلات تخصصی، مهارت‌های ارتباطی، مدیریتی، سازمانی و روانشناسی مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرد.

در این مرحله شایستگی داوطلبین پذیرفته شده سه برابر ظرفیت در دو بخش عمومی و اختصاصی از طریق مصاحبه گروهی و کانون ارزیابی مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت نتایج نهایی از طریق سامانه جهاد دانشگاهی منتشر می گردد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در این بازدید،  تمام بخش‌های اجرای آزمون‌های عمومی و اختصاصی را مورد بررسی قرار داد و روند جذب پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی را ارزیابی نمود. 

 

 

  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
سردبیر  خبر
خبرنگار

سردبیر خبر

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 2572
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1469035
تعداد کاربران بر خط 4

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام