سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1402/10/26 - 07:53
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 2862
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری آیین تکریم و معارفه رییس بیمارستان بعثت

مراسم تکریم و معارفه رییس مجتمع آموزشی درمانی بعثت با حضور مسئولین دانشگاه و کارکنان این مرکز برگزار شد.

به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه دانشگاه، آئین تکریم و معارفه بزرگ ترین بیمارستان استان با حضور دکتر بابک یوسفی معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه، دکترنظری پویا مشاور اجرایی ریاست دانشگاه، دکتر مدرکیان رئیس نظام پزشکی استان، هرمز نیک قدم رئیس نظام پرستاری استان و جمعی از مدیران دانشگاهی و استانی ظهر دوشنبه در سالن جلسات مرکز تخصصی و فوق تخصصی بعثت برگزار شد. 
 
دکتر یوسفی معاون توسعه دانشگاه در این نشست ضمن تسلیت شهادت امام هادی(ع) از تلاش‌های ارزنده دکتر رسول سلیمی در طی تصدی مسئولیت ریاست مرکز تخصصی و فوق تخصصی بعثت تقدیر و انتصاب ایشان را به عنوان معاون درمان دانشگاه را تبریک گفت و افزود: اتفاقات مثبت بسیاری در دانشگاه ودر ابعاد بزرگ‌تر در نظام سلامت کشور در حال شکل گیری است، تلاش‌های بسیاری شکل گرفته که فوق العاده ویژه کادر درمان در بودجه سال ۱۴۰۳ گنجانده شود که امیدوارم با تصویب نهایی این مهم شرینی آن را همکاران احساس کنند. 
 
وی خاطرنشان کرد: در ۲سال گذشته اقدامات مثبتی در حوزه بهره وری با حمایت ریاست بیمارستان و مدیریت مرکز بعثت شکل گرفته که انتظار می‌رود در دوره جدید با قدرت بیشتر تداوم داشته باشد. 
 
معاون توسعه دانشگاه افزود: ما مکلفیم استعدادها را کشف کنیم و آن‌ها را رشد دهیم و حتما باید قدر پیشکسوتان را بدانیم و در کنار آن از پتانسل نیروی جوان استفاده کنیم، امروز لازم است مباحث مدیریتی مانند کوچینگ و جانشین پروری را در سازمان نهادینه کنیم.
 
وی با بیان اینکه انتصاب شایسته دکتر عباسی در راستای همین جانشین پروری صورت گرفته است عنوان کرد: ایشان بیش از ۷سال معاون درمان بیمارستان بود و امروز ریاست بیمارستان را عهده دار شده است، از امروز باید به فکر ۴سال آینده باشند و در راستای جانشین پروری افرادی جدیدی به سیستم معرفی کنند و بایستی فضایی ایجاد کنیم که از ظرفیت اساتید در مدیریت بیمارستان بیشتر استفاده کنیم.
 
دکتر یوسفی بیان کرد: شهید سردار سلیمانی فرموده‌اند فرصتی که در دل بحران‌ها هست در خود فرصت‌ها نیست به شرطی که نترسیم، نترسید و نترسانیم؛ این نقشه راه است که اگر مشکلات زیاد است راه حل‌ها و فرصت‌ها نیز بسیار است با همدلی می‌توانیم قدم های بسیار بزرگی برداریم، خود جانشین پروری یکی از مصادیق بهره وری است. 
 
در ادامه دکتر سلیمی سرپرست معاونت درمان و ریاست سابق مرکز و دکتر عباسی سرپرست ریاست مرکز آموزشی و درمانی بعثت نکاتی را پیرامون افزایش همدلی و نقشه راه بیمارستان بعثت بیان کردند.
 
در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات ارزنده دکتر رسول سلیمی، دکتر عباسی به عنوان سرپرست ریاست مرکز و آموزشی درمانی بعثت معرفی شد. 
 
  • گروه خبری : حوزه ریاست,توسعه و رفاهی
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
سردبیر  خبر
خبرنگار

سردبیر خبر

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 4339
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1470802
تعداد کاربران بر خط 4

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام