سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1403/03/17 - 09:30
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 72
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری نخستین راند تجهیزات پزشکی با حضور مدیر و مسوولین مربوطه

با هدف شناسائی نواقص و نیازمندی های بخش ها و واحدها و برنامه ریزی دراز مدت و میان مدت جهت رفع مشکلات؛ نخستین راند تجهیزات پزشکی مرکز آموزشی درمانی قلب و عروق فرشچیان، با حضور مدیر و مسوول تجهیزات پزشکی و کارشناس این حوزه برگزار شد.

به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی قلب و عروق فرشچیان، در این بازدید میدانی که ابتدا از اورژانس سرپائی و بستری  آغاز شد؛مسوولین حاضر، در گفتگوی مستقیم  و بی واسطه، با هدف اندیشیده شدن تمهیدات لازم، مشکلات و کمبودهای تجهیزات پزشکی را از پزشکان و مسوولین بخش و پرستاران  پیگیری  و مستند نمودند.

حضور در بخش CCU4C و شنیدن صحبت ها و مشکلات تجهیزاتی این بخش، دومین مقصد نخستین راند تجهیزات پزشکی مدیر بیمارستان و همراهان وی بود. مدیر اینبار، بلافاصله  از داخل ایستگاه پرستاری، با دست اندرکاران ستادی مربوطه تماس گرفت و بصورت تلفنی پیگیرمنابع مالی لازم جهت رفع مشکلات و ارتقاء ایمنی بیماران گردید.

بنا به اظهارات مهندس جمالی، مدیر بیمارستان،علاوه بر راند تجهیزات پزشکی دو راند دیگر تغذیه و بهداشت و نظافت نیز در دستور کار می باشد که قرار است منبعد بصورت سرزده و هفتگی ؛ تمامی بخش ها و واحد ها را در بر گیرد./خ

  • گروه خبری : درمانی,اخبار واحدها
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
زهرا خوش قیام
خبرنگار

زهرا خوش قیام

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 3365
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1469828
تعداد کاربران بر خط 7

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام