سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1402/12/15 - 12:17
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 787
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان

برگزاری پنجمین جشنواره ورزشی حراست دانشگاه‌های علوم پزشکی غرب کشور گرامیداشت شهدای امنیت شهید آرمان علی ورودی

پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان حراست دانشگاه‌های علوم پزشکی غرب کشور (منطقه ۳) به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور تیم‌های ورزشی اعزامی و معاون تحقیقات و فناوری، مدیر حراست، مدیر تربیت‌بدنی و مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد

 به گزارش پایگاه خبری وبدا در همدان، دکتر  جواد صفری مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی همدان در این مراسم با بیان اینکه  مسابقات ورزشی حراست منطقه سه  دانشگاه‌های علوم پزشکی برای دومین سال متوالی است که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود، اظهار کرد: 120 نفر از عوامل حراستی شاغل در پنج دانشگاه علوم پزشکی کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان و شهرستان اسدآباد در این جشنواره حضور دارند.

وی با بیان اینکه  این جشنواره به بهانه گرامیداشت شهدای امنیت و یادبود شهید آرمان علی‌ورودی برگزار شده است، گفت: در پایان این جشنواره تیم‌های برگزیده به وزارت  بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معرفی می‌شوند  و تیم برگزیده در جشنواره کشوری که سال آینده برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: یادبود شهید آرمان علی‌وردی در ۷ رشته ورزشی شامل فوتسال، شنا، والیبال، آمادگی جسمانی، تیراندازی و دارت برگزار می‌شود.

****فعالیت‌های فیزیکی و ورزش اکسیر حیات‌بخش نظام سلامت و جامعه است

دکتر  رضا شکوهی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان  نیز با بیان اینکه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی متولی سلامت جامعه هستند، گفت: مجموع  کارکنان حراست مسئولیت  تأمین امنیت دانشگاه و همچنین سلامت جامعه نقش به سزایی دارند.

 وی  با بیان اینکه حوزه سلامت به دو بخش پیشگیری و درمان تقسیم می‌شود که پیشگیری از تمام جهات مقدم برای درمان است، عنوان کرد: ورزش و فعالیت‌های فیزیکی نقش مؤثری بر پیشگیری از  ابتلا بیماری‌های جسمانی و روانی دارد.   

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: فعالیت‌های فیزیکی و ورزش بر کاهش روند درمان موثر است.

دکتر شکوهی با تأکید بر لزوم توسعه  فعالیت‌های تربیت‌بدنی در دانشگاه‌ها، گفت: فعالیت‌های فیزیکی و ورزش اکسیر حیات‌بخش نظام سلامت و جامعه است که باید به آن به طور ویژه‌ای توجه شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : فرهنگی_ دانشجویی_ ورزشی
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
خبر   نگار
خبرنگار

خبر نگار

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 2781
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1469244
تعداد کاربران بر خط 11

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام