سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1402/11/10 - 15:14
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 151
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به مناسبت پویش ملی تغذیه سالم برگزار شد

برگزاری کارگاه آموزشی ویژه کارکنان، مدیران و مربیان مدارس

کارشناس گروه بهبود تغذیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان رزن از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مدیران و مربیان مدارس شهرستان به مناسبت پویش ملی تغذیه سالم و تاکید بر اهمیت تغذیه با شیر ومکمل یاری مدارس با حضور ریاست آموزش و پرورش شهرستان خبر داد.

به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فامنین، هراتیان کارشناس گروه بهبود تغذیه شبکه بهداشت رزن  بیان کرد: کارگاه مذکور با حضور حدود ۲۵ نفر از مدیران و معلمان در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان رزن برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: این کارگاه با هدف توانمندسازی مدیران و مربیان بهداشت درخصوص نقش تغذیه در بلوغ زودرس و دیررس، نقش موادغذایی مضر در بروز بیش فعالی و سایر بیماری‌ها، اختلالات تغذیه ای در نوجوانان از جمله چاقی، بی اشتهایی عصبی، پرخوری عصبی، آکنه و...، عوارض کمبودهای تغذیه ای از جمله کاهش قدرت یادگیری، افت تحصیلی، تاثیر تغذیه دختران برای باروری در آینده و... صورت گرفته است.
هراتیان در پایان از مربیان مدارس خواست جهت مشاوره تغذیه به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت محل زندگی مراجعه کرده و خدمات و مشاوره های تغذیه ای خود را دریافت کنند.
 
  • گروه خبری : شبکه های بهداشت و درمان شهرستانها,اخبار واحدها
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 3618
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1470081
تعداد کاربران بر خط 12

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام