سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1403/01/15 - 12:12
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 321
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیمارستان ولیعصر(عج) تویسرکان، محور ارزیابی‌های معاونت درمان دانشگاه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان در ایام نوروز به صورت سرزده از بیمارستان ولیعصر(عج) تویسرکان بازدید و نحوه ارائه خدمات در این مجموعه را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی بیمارستان ولیعصر(عج) تویسرکان، تیم معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، متشکل از دکتر رسول سلیمی معاون درمان دانشگاه، دکتر طوس کیانی مدیر نظارت بر اعتباربخشی دانشگاه و عباس فتاحی مشاور جوان رئیس دانشگاه از بخش‌ها و واحد بیمارستان ولیعصر(عج) بازدید کردند.
 
 
 در ابتدای بازدید دکتر سلیمی و تیم همراه در بخش اورژانس بیمارستان حضور پیدا نمودند و از واحدهای اورژانس سرپایی، اتاق پزشک و اورژانس بستری بازدید و نحوه ارائه خدمات به مراجعه کنندگان را ارزیابی نمودند.
 
در این بازدید دکتر سلیمی ضمن عرض خسته نباشید این عید باستانی را به پزشکان حاضر در اورژانس و پرسنل خدوم تبریک گفت و خاطرنشان کرد: در این روزها که مردم شریف ایران در تعطیلات و مسافرت نوروزی به سر می‌برند این کادر درمان هستند که مشغول خدمت‌رسانی به هموطنان و مسافران نوروزی هستند و این خدمت‌رسانی قابل ستایش است.
 
 در ادامه دکتر محمدظاهری گزارش مفصلی از روند ارائه خدمات به هموطنان در بیمارستان ولیعصر(ع) به تیم معاونت درمان ارائه داد و از حضور دکتر سلیمی و هیئت همراه در بیمارستان ولیعصر(عج) قدردانی کرد.
 
 
  • گروه خبری : درمانی,اخبار واحدها
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
روابط عمومی  بیمارستان ولیعصر تویسرکان
خبرنگار

روابط عمومی بیمارستان ولیعصر تویسرکان

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 4416
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1470879
تعداد کاربران بر خط 4

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام