سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1403/03/09 - 13:11
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 145
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت هفته جمعیت صورت گرفت؛

تجلیل از دانشجوی مادر در دانشکده علوم و فناوری‌های نوین پزشکی

در راستای حمایت از جوانی جمعیت، رییس دانشکده علوم و فناوری‌های نوین پزشکی دکتر آرتیمانی از زهرا مالمیر دانشجوی دکترای تخصصی به عنوان دانشجوی نمونه و پرتلاش که علیرغم مشکلات موجود در مسیر تحصیل نقش خود را به عنوان یک مادر حفظ نموده‌است تجلیل و قدردانی کردند.

به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه، زهرا مالمیر دانشجوی ترم 4 دکترای تخصصی رشته علوم اعصاب و هم اکنون دارای دو فرزند می‌باشد.

اگرچه سیاست‌های کشور مبنی بر افزایش جمعیت و قانون جوانی جمعیت تاکنون حمایت‌های زیادی از خانواده و فرزند آوری داشته است اما خانم مالمیر علیرغم مشکلات متعدد از جمله  فاصله و رفت و آمد بین محل تحصیل و دانشگاه توانسته‌اند با صبر و پشتکار بر این مشکلات فائق آیند و جزء دانشجویان برتر رشته خود باشند و در عین حال مادری نمونه برای فرزندان خود باشند. 

 به گفته وی حمایت و همکاری اساتید گروه علوم اعصاب، همکاری همکلاسی‌ها و هم دوره‌ای‌های این دانشجو از نکات مهم و مثبت دوره تحصیلشان بوده که وی ضمن تأکید بر این موضوع از این مجموعه تشکر و قدردانی کرد. 

 در سیاست‌های کلی جمعیت به موضوعات مختلفی همچون تأکید بر رفع موانع ازدواج و کاهش سن ازدواج و حمایت از زوج‌های جوان، در نظر گرفتن تسهیلات ویژه برای مادران در دوران بارداری و شیردهی، پوشش هزینه‌های زایمان و درمان ناباروری و نازایی و ... پرداخته شده است. 

  • گروه خبری : شبکه های بهداشت و درمان شهرستانها,اخبار واحدها
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
ادمین فناوری های نوین پزشکی
خبرنگار

ادمین فناوری های نوین پزشکی

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 4172
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1470635
تعداد کاربران بر خط 11

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام