سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1403/03/21 - 14:08
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 189
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تشکیل کمیته هماهنگی هفته ملی سلامت مردان ایران (سما)در معاونت بهداشتی دانشگاه

کمیته هماهنگی هفته ملی سلامت مردان ایرانی در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان تشکیل شد.

به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه، معاون فنی معاونت بهداشتی در این کمیته گفت: حدود نیمی از جمعیت میانسالان تحت پوشش واحدهای بهداشتی را مردان تشکیل داده و توجه به سلامت مردان به عنوان سرپرست و محور اصلی خانواده یکی از اولویت های مهم بهداشتی است.

دکتر علی عطایی افزود:مردان به علت اشتغال، کمتر به واحدهای ارائه خدمات بهداشتی مراجعه می‌کنند و در مجموع توجه کمتری به سلامتی خود دارند.

وی تصریح کرد: هفته ملی سلامت مردان فرصت مناسبی برای فراخوان،طلاع‌رسانی و حساس‌سازی جامعه در زمینه نیازهای بهداشتی و سلامت است.

وی با بیان اینکه هفته ملی سلامت مردان در سالجاری از تاریخ 24 تا 30 خرداد 1403 برگزار خواهد شد گفت: بر اساس شعار امسال(مردان سالم، ایران قدرتمند و جوان) و عناوین روز شمار این هفته، رویکرد اصلی برنامه‌های هفته ملی سلامت مردان ایران، عمدتا در راستای توجه ویژه به ارتقای سواد سلامت مردان و نقش موثر آن در جوانی جمعیت و فرزندآوری، پیشگیری از ناباروری، سبک زندگی سالم بر مبنای آموزه‌های طب ایرانی و افزایش امید به زندگی با پیشگیری از بیماری‌های شغلی، حوادث و سوانح جاده‌ای و شناسایی زودرس سرطان‌های شایع مردان است.

دراین جلسه برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته مذکور از جمله برنامه‌های آموزشی و تولید محتوا، گروه‌های اطلاع‌رسانی، توزیع مکمل ویتامین D3 و کلسیم، اردوی تفریحی و ورزشی کارکنان، معاینات سلامت و آزمایشگاهی برای کارکنان و شاغلین کارخانجات و ... اعلام شد. 

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار واحدها
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
ادمین معاونت بهداشتی
خبرنگار

ادمین معاونت بهداشتی

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 4065
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1470528
تعداد کاربران بر خط 14

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام