سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1402/12/22 - 14:43
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 467
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در مراسم روز شهید ،

حیات جامعه منوط به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:حیات جامعه منوط به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ، رشادت‌ها و دستاورد‌های غرور‌آفرین جامعه سلامت در دوران دفاع مقدس است.


به گزارش پایگاه خبری وبدا از همدان به مناسبت گرامیداشت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا مراسم تقدیر از خانواده شهدای علوم پزشکی با کاشت دو نهال به یاد شهیده موسوی ارفع و شهید معصومی در بیمارستان سینا فرشچیان با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان،‌رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان،‌خانواده شهدا ومسئولان ستادی برگزار شد.
دکتر محمد مهدی مجذوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، یاد خاطره شهیده موسوی ارفع، قیامتی و شهید معصومی شهدای گرانقدر مدافع سلامت دانشگاه گفت: از همان آغاز شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی، استکبار جهانی با روش‌های مختلف در مقاطع زمانی متفاوت قصد توقف حرکت انقلاب را داشتند که شهدا با ایثارگری‌های خود همواره دشمنان را ناکام گذاشته‌اند.
‌وی با بیان اینکه همه‌ی ما مدیون خون شهدا و خانواده آنها هستیم، تصریح کرد: شهدای گرانقدر برای ما و کشور افتخار آفریدند که امیدواریم راه شهدا را ادامه دهیم.

وی ضمن اشاره به هم زمانی روز شهید و روز درختکاری عنوان کرد: ‌همان طور که توسعه فضای سبز برای حیات بشر ضروری است نقش شهید هم در جامعه اسلامی انکار‌ناپذیر وحیاتی  است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان ضمن اشاره به رشادت‌ها و دستاورد‌های غرور‌آفرین جامعه سلامت در  دوران دفاع مقدس  گفت: ایثارگری، نوع دوستی و از خود گذشتگی شهدای سلامت در دوران اپیدمی کرونا بی نظیر بود و نام آنها در تاریخ این مرز وبوم ماندگار شد.
دکتر مجذوبی با بیان اینکه حوزه سلامت ایران در مقابله با اپیدمی کرونا سربلند‌و‌موفق عمل‌کرد، عنوان کرد: همانگونه‌که شهدای‌مدافع سلامت با تقدیم جان خود حیاتی دوباره به مردم بخشیدند ما نیز باید با تاسی از زندگی شهدا ادامه‌دهنده راه آنان باشیم.

  • گروه خبری : حوزه ریاست,اخبار ویژه
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
خبر   نگار
خبرنگار

خبر نگار

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 2218
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1468681
تعداد کاربران بر خط 5

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام