سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1402/12/23 - 11:42
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 531
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت روز شهید صورت گرفت؛

دیدار مسئولین دانشگاه با خانواده شهید حسین شاکر

مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه با همراهی مسئول حوزه ریاست و کارشناسان این واحد به مناسبت روز شهید با حضور در منزل شهید حسین شاکر با خانواده این شهید معزز دیدار کردند.

به گزارش وب‌دا همدان، دکتر محدثه شکری‌پور مدیر امور شاهد و ایثارگران با همراهی دکتر حسن بهرامی مسئول حوزه ریاست دانشگاه با حضور در منزل شهید حسین شاکر از جایگاه این خانواده قدردانی کردند. 
دکتر شکری‌پور در این برنامه با بیان اینکه امنیت، آرامش و صلابت امروز کشور مرهون کسانی است که روزگاری جان، مال و آرامش خود را فدای این کشور کردند اظهار کرد: بر ما فرض و وظیفه است که به پاس قدردانی از اقدام ایثارگرانه آنها در هر موقعیتی یاد آنها را زنده نگتاهداریم و از خانواده های آنان تکریم کنیم.
وی با ذکر این نکته که دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یادآور این نکته است که مردم قدرشناس ایران اسلامی شما را فراموش نخواهند کرد؛ رزمندگان، ایثارگران و خانواده و فرزندان شهدا را بقیه الشهدا خواند و افزود: خانواده شهدا و ایثارگران اثبات کرده‌اند در هر موقعیتی درست مثل زمان جنگ و جبهه با جان و دل حاضر می‌شوند و از هیچ کوششی دریغ ندارند.
مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا و ارزشمندی جایگاه شهدا، ایثارگران و جانبازان گفت: تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران توفیق ارزشمندی است که با بضاعت محدود مجموعه امور شاهد و ایثارگران دانشگاه انجام می‌شود.
در پایان این دیدار با اهدای هدیه، لوح تقدیر و قطعه‌ای از فرش متبرک آستان قدس رضوی از خانواده این شهید والامقام تجلیل شد.
 
 
  • گروه خبری : حوزه ریاست,اخبار واحدها
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
سردبیر  خبر
خبرنگار

سردبیر خبر

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 3426
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1469889
تعداد کاربران بر خط 5

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام