سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 12:14
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 704
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مراسم یادبود و بزرگداشت شهید جمهور آیت الله رئیسی و هیأت همراه در دانشگاه علوم پزشکی همدان

مراسم یادبود و بزرگداشت شهید جمهور آیت الله رئیسی و هیأت همراه در دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور رییس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه و همچنین کارکنان، اساتید و دانشجویان برگزار شد.

به گزارش وب‌دا همدان، دکتر مجذوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در مراسم یادبود و بزرگداشت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان هم عهدشان مطرح کرد: این سید بزرگوار مزد مجاهدت‌های بی وقفه و خستگی ناپذیر خود را با شهادت گرفت.

وی با بیان اینکه مفتخرم در چنین دولت پرافتخاری خدمت می‌کنم که چنین افرادی در رأس آن هستند که با اخلاص و روحیه خستگی ناپذیر، خدمت رسانی به مردم را انجام می‌دهند، عنوان کرد: این شهید خستگی ناپذیر در مراحل مختلف مجاهدت خود از جمله تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و دوران ریاست قوه قضائیه الگوی اخلاق بود و صادقانه، با اخلاق و بدون حاشیه به مردم خدمتگزاری می کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: کار باید برای رضای الهی، رضایت مردم و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باشد که این امر در سیره و زندگانی آیت الله رئیسی به عینه دیده می‌شد و هر کس با خداوند عهد ببندد، قطعاً خداوند نیز پاداش او را چند برابر خواهد داد، آیت الله رئیسی نیز با خداوند عهد بسته بود و در نهایت جزای خود را از او گرفت.

وی در پایان گفت: ما نیز در سایه ولایت مقام معظم رهبری با جدیت و با تلاشی مضاعف مسیر پر افتخار خدمت را با تاسی از روحیه خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی ادامه خواهیم داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعید کاظمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه نیز در مراسم یادبود و بزرگداشت شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و همراهان هم عهدشان با اشاره به روحیه جهادگرانه و شهادت‌طلبانه رییس جمهور شهید اظهار داشت: ولایتمداری، کار بدون وقفه و خستگی ناپذیری را شاید بتوان مهمترین ویژگی‎ این مدیر انقلابی و جهادی برشمرد. ‌

وی با بیان اینکه شهادت هنر مردان خداست عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی مدیر تراز انقلاب بود و با وجود همه تخریب‌ها و توهین‌ها از مرز اخلاق پا برون ننهاد و این به علت باطن زلال و ضمیر مخلص این مرد الهی بود. 

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: به حول و قوه الهی ملت ایران در کنار مدیران دلسوز مسیر پیشرفت تا رسیدن به قله ها را طی خواهند کرد و این اتفاق خللی در این مسیر ایجاد نمی‌کند. 

وی با اشاره به اینکه با فرامین حکیمانه و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب مسیر تعالی کشور بی هیچ خللی طی خواهد شد گفت: ما امروز ثمره حرکت جهادی و تلاش خالصانه رئیس جمهور شهید را در همبستگی و حمایت از نظام و ملت ایران می‌بینیم به نحوی که کشورهای دوست و همراه ما با اعلام عزای عمومی، کنار ما و همراه ملت ایران هستند.

این مراسم با تقریر اشعاری در مدح شهید جمهور و همراهانشان توسط دانشجوی رشته پزشکی "سارامجذوبی" و ذکر مصیبت و مداحی توسط مداح اهلبیت(ع) "بختیاری" و قرائت کلام الله مجید و ذکر فاتحه و مصیبت به پایان رسید. 

 

  • گروه خبری : حوزه ریاست,اخبار واحدها
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
سردبیر  خبر
خبرنگار

سردبیر خبر

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 4412
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1470875
تعداد کاربران بر خط 8

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام