سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1403/03/19 - 15:08
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 124
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست هماهنگی فعالیتها و بررسی مسائل گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت همدان

با حضور رئیس مرکز بهداشت همدان، نشست مشترک مدیر گروه سلامت محیط و کار و کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه با کارشناسان گروه متناظر در مرکز بهداشت همدان به منظور بررسی مسائل و دغدغه های موجود و ارائه راهکارهای فنی برگزار شد.

به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان همدان، در این نشست دکتر ربیع یگانه رئیس مرکز بهداشت همدان با اشاره به مشقتهای کار بازرسی و حساسیتهای موجود، از زحمات مستمر بازرسان سلامت محیط و کار مرکز بهداشت همدان قدردانی کرد و تلاش و مداخلات آنان را در جهت حفظ و ارتقاء سلامت عمومی موثر دانست وی همچنین استمرار در تشکیل نشستهای تخصصی با گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی را به صورت فصلی در راستای هم افزایی و مرتفع نمودن دغدغه ها خواستار شد. 

دکتر رفعتی مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی نیز با بیان اهمیت نظارتهای بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی واماکن عمومی در تامین سلامت عموم مردم، بر اقناع سازی متصدیان و پیگیری مداوم بازرسیها تاکید کرد. 

وی در ادامه به پیگیریهای گسترده ای که در جهت تامین و بهبود کیفیت آب شرب همدان در طی دوسال اخیر با همکاری مسئولین و شرکت آبفا انجام شده، اشاره کرد و افزود: کارشناسان سلامت محیط و کار مرکز بهداشت همدان در بحران آب با تلاشی بی وقفه، خوش درخشیدند. 

در ادامه مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی با همراهی کارشناسان این گروه به ارائه راهکارهای فنی در زمینه چالشها و مسائل مطرح شده توسط مهندس ملکی رئیس گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت همدان پیرامون تامین نیروی انسانی، سامانه های 190و سامح، برخورد قانونی با متخلفین، ستاد فوریتهای سلامت محیط و پسماندهای پزشکی پرداخت.

 

  • گروه خبری : شبکه های بهداشت و درمان شهرستانها,اخبار واحدها
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
افسانه نقیبی
خبرنگار

افسانه نقیبی

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 4470
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1470933
تعداد کاربران بر خط 4

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام