سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1402/10/26 - 09:08
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 439
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

وعده دولت به ثمر نشست/ ورود دستگاه آنژیوگرافی به ملایر

مدیر شبکه بهداشت ملایر گفت: با پیگیری مسئولین دانشگاه علوم پزشکی همدان و حمایت‌های وزارت بهداشت در دولت سیزدهم، دستگاه آنژیوگرافی پس از سال‌ها انتظار امروز وارد ملایر شد.

به گزارش وب‌دا همدان، دکتر کریم میرزایی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر اظهار داشت: دستگاه آنژیوگرافی با سلامت و در شرایط و ضوابط ایمنی پس از خریداری با کمک وزارتخانه، علوم پزشکی همدان و مجمع خیرین سلامت ملایر به بیمارستان امام حسین(ع) رسید تا در بخش مورد نظر مستقر شود.

وی افزود: با آماده شدن فضای فیزیکی بخش آنژیوگرافی بیمارستان امام حسین(ع)، به‌زودی قابلیت خدمت‌رسانی به شهروندان را فراهم می‌کند و مردم جنوب استان همدان می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر بیان کرد: با توجه به اینکه ملایر دومین شهر پر جمعیت استان همدان و ترومای جنوب استان است، وجود دستگاه آنژیوگرافی در شناسایی و درمان بیماران قلبی و عروقی شهرستان ملایر از اهمیت بالایی برخوردار است.

دکتر میرزایی ادامه داد: اضافه شدن دستگاه آنژیوگرافی به بیمارستان امام حسین(ع) اتفاقی مبارک برای مردم این شهرستان است که در آستانه دهه مبارک فجر به ثمر نشست و کمک شایانی به کاهش هزینه‌های درمانی بیماران قلبی و عروقی این شهرستان، جنوب استان و شهرهای همجوار می کند.

وی گفت: راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی یکی از مطالبات مهم مردم این شهرستان بود که پس از سال‌ها به همت دولت سیزدهم محقق شد و با ورود دستگاه آنژیوگرافی و راه‌اندازی این مرکز، چرخه درمان قلبی و عروقی در این شهرستان تکمیل می‌شود.

دکتر میرزایی یادآور شد: در حال حاضر ملایر صاحب ۲ بیمارستان دولتی امام حسین(ع) و مهر است که هر آنچه مورد نیاز درمانی یک بیمار باشد، به طور کامل در این مراکز بزرگ درمانی انجام می‌شود.

 

  • گروه خبری : شبکه های بهداشت و درمان شهرستانها,اخبار واحدها
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
سردبیر  خبر
خبرنگار

سردبیر خبر

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 3493
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1469956
تعداد کاربران بر خط 4

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام