سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1403/01/11 - 13:06
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 226
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر امیر جباری رئیس بیمارستان سردار شهید سلیمانی تویسرکان خبر داد:

ویزیت بیش از سه هزار و 250 بیمار توسط پزشکان عمومی این بیمارستان

دکتر امیر جباری رئیس بیمارستان سردار شهید سلیمانی تویسرکان گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی بیش از ۳۲۵۰ بیمار توسط پزشکان عمومی بیمارستان سردار شهید سلیمانی ویزیت شده‌اند.

به گزارش ‌وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی بیمارستان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، دکتر امیر جباری رئیس این بیمارستان در گفتگو با روابط عمومی این مرکز با اعلام این آمار که در دهه نخست تعطیلات نوروزی محقق شده است اظهار داشت: همچنین در همین بازه زمانی ۲۰۴۱ بیمار از خدمات اورژانس سرپایی و ۹۰ بیمار از خدمات اورژانس بستری بهره‌مند شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در واحدهای پاراکلینیکی این مرکز به  بیش از ۵۹۰ بیمار خدمات‌رسانی شده است که از میان آنها می‌توان به ۳۷۹ مراجعه به واحد آزمایشگاه، ۱۵۲ مراجعه به واحد رادیولوژی، ۴۴ بیمار واحد اکوگرافی و ۱۶ بیمار واحد دیابت اشاره کرد.

جباری تصریح کرد: همچنین در بخش بستری این بیمارستان به بیش از ۱۱۰ بیمار  در بخش های داخلی، ICU و CCU خدمات‌رسانی صورت گرفته و در بخش دیالیز نیز که به تازگی به بهره برداری رسیده، بیش از  ۱۱۰ پذیرش انجام شده و فرآیند ارائه خدمات دیالیز به بیماران دیالیزی صورت پذیرفته که در این بین ۱۰ بیمار میهمان نیز موفق به دریافت خدمت از این بخش شده‌اند.

رییس بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان ادامه داد: در واحد کلینیک که در روزهای غیرتعطیل فعالیت داشته، بیش از ۱۸۰ بیمار موفق به دریافت نوبت و ویزیت توسط متخصصین داخلی، قلب و عروق، مغز و اعصاب و عفونی شده‌اند.

در ادامه دکتر جباری عنوان کرد: خوشبختانه قبل از تعطیلات نوروز با پیگیری‌های مدیر بیمارستان، واگذاری داروخانه سرپایی و بوفه این بیمارستان به بخش خصوصی انجام شد و با شروع به کار این قسمت ها فرآیند ارائه خدمات به بیماران با روند بهتری پیش رفته و این مهم موجب رضایتمندی مراجعین گردیده است.

  • گروه خبری : درمانی,شبکه های بهداشت و درمان شهرستانها,اخبار واحدها
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 3518
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1469981
تعداد کاربران بر خط 9

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام