سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1403/02/29 - 15:41
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 409
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تأکید رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در دیدار با مدیر شعب بانک ملی استان:

ارائه خدمات بانکی به کارکنان دانشگاه تسهیل شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در دیدار با مدیر شعب بانک ملی استان بر لزوم تسهیل ارائه خدمات بانکی به کارکنان و اساتید این دانشگاه تأکید کرد.

 
به گزارش وب‌دا همدان، مهندس محمد طوماسی با همراهی مدیران و معاونین اداره بانک‌های ملی استان با دکتر مجذوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان، دکتر یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و مدیران حوزه مالی دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.  
دکتر محمدمهدی مجذوبی در این دیدار با اشاره به اینکه دانشگاه ها در تمام کشور رقابت سنگینی در جذب نیروی متخصص دارند، اظهار کرد: از طرفی نیروهایی که جذب می‌شوند انتظار حمایت داشته و طبیعتا دانشگاهی که حمایت همه جانبه و بیشتری به ویژه در حوزه رفاهی از نیروهای خود داشته باشد در جذب و نگهداری متخصصین موفق‌تر خواهد بود. 
وی بر لزوم تسهیل ارائه خدمات برای کارکنان دانشگاه تأکید کرد و افزود: تقویت ارتباطات مستمر و مؤثر با بانک ها می‌تواند در دسترسی دانشگاه به اهداف توسعه‌ای خود نقش برجسته‌ای داشته باشد که لازم است در این خصوص فرایندها با سهولت و حمایت بیشتر مدیران بانک همراه شود. 
دکتر یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در این جلسه با بیان اینکه ما با حمایت مالی به‌جا و مناسب می‌توانیم در نگهداشت و جذب اعضای هیأت علمی پویاتر و بهتر عمل کنیم گفت: جذب و تکریم متخصصین و کارکنان دانشگاه از مهمترین دغدغه‌های دانشگاه است که باید در تعامل با بانک ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد.‌
  • گروه خبری : حوزه ریاست,اخبار واحدها
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
سردبیر  خبر
خبرنگار

سردبیر خبر

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 2664
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1469127
تعداد کاربران بر خط 6

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام