سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1402/11/21 - 11:12
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 349
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیرامون بررسی نقاط مشترک در حوزه روابط عمومی صورت گرفت؛

نشست مشترک مدیر روابط عمومی دانشگاه با رییس و مدیران دانشکده بهداشت

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان در نشستی مشترک با رییس و مدیران دانشکده بهداشت، نقاط مشترک عملکرد در حوزه روابط عمومی را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

به گزارش وب‌دا همدان، مهندس علیرضا توقیری مدیر روابط عمومی دانشگاه در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از مجموع اقدامات و دستاوردهای روابط عمومی طی دو سال گذشته اظهار کرد: روابط عمومی دانشگاه در حال حاضر با نگاه تخصصی و بهره‌مندی از وجود کارشناسان متخصص و حرفه‌ای گام‌های بلند و مؤثری در تولید محتوا و عملکرد رسانه‌ای برداشته است.

وی پس از پایش عملکرد روابط عمومی دانشکده بهداشت با حضور مدیران این مجموعه، بر لزوم ارزیابی و پایش مستمر واحدهای تابعه در راستای ایجاد پویایی و خلاقیت در حوزه روابط عمومی تأکید کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه همچنین به لزوم ایجاد نگاه نوین در حوزه روابط عمومی مبتنی بر نیازهای روز و تخصص‌محور اشاره و اظهار کرد: یکی از اهداف این نشست، ایجاد فضای فکری و تعامل مشترک در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌های تخصصی روابط عمومی است.

 گفتگو و تبادل نظر در خصوص دغدغه‌های مدیران دانشکده در حوزه رسانه و تبیین نکاتی در خصوص دستاوردها و خدمات دانشکده بهداشت در روابط عمومی دانشگاه از جمله مسائلی بود که محور این نشست قرار گرفت.

 

 

  • گروه خبری : حوزه ریاست,اخبار واحدها
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
سردبیر  خبر
خبرنگار

سردبیر خبر

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 5151
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1471614
تعداد کاربران بر خط 2

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام