دانشجویان رشته علوم آزمایشگاهی دانشکده پیراپزشکی دانش آموخته شدند
آیین دانش آموختگی دانشجویان رشته کارشناسی علوم آزمایشگاهی در کنار خانواده و اساتید و با پشتیبانی معاونت فرهنگی دانشجویی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی همدان، در این مراسم دکتر محمدرضا امیری، رئیس دانشکده پیراپزشکی ضمن تقدیر از گروه آموزشی علوم آزمایشگاهی، مربیان بالینی و کارشناسان، از حضور و حمایت خانواده ها قدردانی کرد و افزود: علوم آزمایشگاهی خط مقدم تشخیص بیماریهاست و رعایت اخلاق حرفه ای و برخورد مناسب با بیماران و مراجعه کنندگان به آزمایشگاه های تشخیص طبی قطعا در کاهش دردها و نگرانی های آن ها مؤثر است.
دکتر فاطمه امیری، معاون آموزشی دانشکده پیراپزشکی که عضو گروه علوم آزمایشگاهی نیز هست خطاب به دانشجویان گفت: شما پس از این به عنوان همکار ما در نظام سلامت عملکرد مؤثری خواهید داشت و شایسته است دانش و مهارتی که آموخته اید را به طور مداوم به روزرسانی کنید؛ خواهشمندم در ارتقاء خدمات در نظام سلامت کوشا و پویا باشید.
مدیر گروه علوم آزمایشگاهی نیز ضمن خیر مقدم به خانواده هایی که در این روز به یادماندنی در کنار فرزندان خود حضور داشتند گزارشی از وضعیت گروه علوم آزمایشگاهی و دانشجویان ارائه کرد و افزود: قطعا دانشجویان ما در یک دانشکده خوب و تراز بالا تحصیل کرده اند و می توانند در نظام سلامت کشور مفید و مثمر ثمر باشند.
وی تلاش های همه اعضای گروه، مربیان بالینی، کارشناسان و همه افرادی که در گذراندن دوره تحصیل 4 ساله دانشجویان ورودی 1401 نقش آفرین بودند را مهم دانست و افزود: اصل رعایت اخلاق حرفه ای و حفظ اسرار بیمار در کنار دقت و مهارت علمی و عملی در ورود کارشناسان توانمند به نظام سلامت بسیار حایز اهمیت است.
قرائت سوگندنامه، اجرای مسابقات علمی دانشجویی، هدای لوح و تندیس، و پخش کلیپ های خاطرات دانشجویی از دیگر برنامه های این مراسم بود.
گفتنی است با هماهنگی های انجام شده دانشجویان با حضور در آرامگاه بوعلی سینا و محوطه دانشگاه علوم پزشکی عکس های یادگاری دانش آموختگی گرفتند که با رضایت بالای دانشجویان همراه بود





نظر دهید