سال مهار تورم، رشد تولید
شنبه 06 مرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1402/10/24 - 12:14
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 201
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شاخص های فرهنگی، زیر نگاه تیز بین ارزیابان:

حضور تیم اعتباربخشی فرهنگی دانشگاه در مرکز آموزشی درمانی قلب و عروق فرشچیان

تیم اعتباربخشی فرهنگی دانشگاه، مرکز آموزشی درمانی قلب و عروق فرشچیان مورد ارزیابی و بازرسی قرار دادند.

به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی قلب و عروق فرشچیان، تیم اعتبار بخشی فرهنگی دانشگاه در این مرکز حاضر و  ضمن بازدید میدانی از بخش ها و واحدهای مختلف، به بررسی شاخص هامطابق با دستورالعمل ها و سنجه های مقرر پرداختند.

در ابتدای این بازدید،که با حضور ارزیابان در سالن جلسات مدیریت و قرائت آیاتی چند از کلام الله مجیدآغاز شد ریاست مرکز ضمن خیر مقدم به حاضرین، ابراز امیدواری کرد که ماحصل نگاه تیز بین ارزیابان، بیان مواردی باشد که مجموعه را در خدمت‌رسانی به گیرندگان خدمت، بیش از پیش یاری رسانده و موجب ارتقاء و بهبود گام‌های موثر فرهنگی شود. 

مدیر بیمارستان نیزضمن ارائه گزارشی از اهم اقدامات انجام شده فرهنگی، آمادگی این بیمارستان جهت پایلوت فرهنگی شدن را اعلام و اراده و نیت  تیم مدیریتی، شرایط مطلوب مرکز و نیز اقدامات موثر رو به جلوی بیمارستان را  از جمله دلایل این پیشنهاد عنوان کرد.

در ادامه حجت الاسلام فرهانیان معاون دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ضمن تبریک ماه رجب بر استفاده از آثار این ماه با انجام اعمال و فضائل آن تاکید و به نقل از رسول اکرم (ص) بیان کرد: " رجب، شهر پرفیضان و رحمت باران خداست که در آن رحمت ذات ذوالجلال، چون آبشاری بر بندگان فرو می‌بارد."

وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات همکاران مجموعه در حوزه فرهنگی، حضور ریاست بیمارستان در اغلب مراسم‌ها و مناسبت های فرهنگی اجتماعی را از جمله ویژگی‌های مثبت دکتر امیرحسین یزدی برشمرد که در کنار تجارب مدیریتی و ایمان به کار جهادی مهندس جمالی مدیر این مرکز، تلفیق موثری ایجاد نموده است.

وی با استقبال از پیشنهاد پایلوت فرهنگی شدن این بیمارستان، از ابراز رضایت مراجعین به این مرکز خبر داد و ابراز امیدواری کرد که نگاه جهادی و  رو به جلو در این مرکز، کمافی السابق ادامه یابد.

  • گروه خبری : درمانی,اخبار واحدها
  • خبرنگار :
کلمات کلیدی
زهرا خوش قیام
خبرنگار

زهرا خوش قیام

تصاویر

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 3587
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1470050
تعداد کاربران بر خط 25

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام