نشست بررسی چالشها و برنامههای توسعه شبکه بهداشت در معاونت بهداشتی دانشگاه
نشست بررسی چالشها و برنامههای توسعه شبکه بهداشت در معاونت بهداشتی دانشگاه با حضور دکتر گلشاییان و کارشناسان این حوزه برگزار شد. جلسه مشترک معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با مدیر و کارشناسان گروه گسترش شبکه معاونت بهداشتی با هدف بررسی برنامهها، عملکردها و شاخصهای این واحد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه، در این جلسه، کارشناسان گروه گسترش شبکه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود، به تشریح چالشها، انتظارات، نقاط قوت و ضعف برنامههای اجرایی پرداختند و دیدگاهها و پیشنهادهای خود را برای بهبود عملکرد این حوزه مطرح کردند.
این نشست با حضور دکتر گلشائیان سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه، دکتر ارجمندیان مدیر گروه گسترش شبکه و کارشناسان این حوزه برگزار شد و در آن مهمترین مسائل، برنامهها و چالشهای پیشروی حوزه گسترش شبکه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین در این نشست موضوعاتی از جمله وضعیت نیروی انسانی حوزه بهداشت، برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع، آموزش بهورزی و وضعیت آموزشگاههای بهورزی، طب ایرانی، سامانه سیب، ساختار شبکه بهداشت و سایر برنامههای مرتبط مورد بررسی قرار گرفت.
در پایان، بر ضرورت برنامهریزی منسجم، تقویت زیرساختها و بهرهگیری از ظرفیتهای موجود برای ارتقای شاخصهای حوزه بهداشت و توسعه خدمات شبکه تأکید شد.





نظر دهید