سال اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیت ملی
جمعه 05 تیر 1405
دانشگاه علوم پزشکی همدان
نهمین سمینار علمی هفته سلامت با شعار سلامتی من، حق من برگزار شد

نهمین سمینار علمی هفته سلامت با شعار سلامتی من، حق من برگزار شد

http://webda.umsha.ac.ir/اخبار-معاونت-ها/نهمین-سمینار-علمی-هفته-سلامت-با-شعار-سلامتی-من،-حق-من-برگزار-شد

نهمین سمینار علمی هفته سلامت با شعار سلامتی من، حق من برگزار شد نهمین سمینار علمی هفته سلامت با شعار سلامتی من، حق من برگزار شد سمینار علمی هفته سلامت در دانشکده بهداشت برگزار شد. به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی دانشکده بهداشت، نهمین سمینار علمی هفته سلامت با شعار "سلامتی من، حق من"، توسط گروه آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت و با همکاری مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت در محل آمفی تئاتر دانشکده بهداشت برگزار گردید. در ابتدای مراسم دکتر علی آبادی معاون آموزشی دانشکده بهداشت ضم

03/02/12 16:35

آیین تجلیل از مقام استاد در دانشکده بهداشت

آیین تجلیل از مقام استاد در دانشکده بهداشت

http://webda.umsha.ac.ir/اخبار/آیین-تجلیل-از-مقام-استاد-در-دانشکده-بهداشت-

آیین تجلیل از مقام استاد در دانشکده بهداشت آیین تجلیل از مقام استاد در دانشکده بهداشت همزمان با ۱۲ اردیبهشت ماه و روز استاد، آیین تجلیل از مقام استاد در دانشکده بهداشت برگزار شد. به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی دانشکده بهداشت، به مناسبت ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز گرامیداشت شهید آیت ا.. مطهری و نکوداشت مقام استاد، مهندس حمیدرضا احسانی معاون اداری مالی، دکتر محسن علی آبادی معاون آموزشی و دکتر مصطفی لیلی معاون تحصیلات تکمیلی جهت تبریک و تشکر از زحمات اساتید و کارشناسان آموزش با حضور در

03/02/12 14:16

کنفرانس حضوری ارزیابی سلامت جنین

کنفرانس حضوری ارزیابی سلامت جنین

http://webda.umsha.ac.ir/اخبار/کنفرانس-حضوری-ارزیابی-سلامت-جنین

کنفرانس حضوری ارزیابی سلامت جنین مدیریت آموزش مداوم دانشگاه برگزار کرد؛ کنفرانس حضوری ارزیابی سلامت جنین کنفرانس حضوری " ارزیابی سلامت جنین " در تاریخ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن آمفی تئاتر بیمارستان فاطمیه برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری وبدا در همدان و به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه، کنفرانس حضوری " ارزیابی سلامت جنین " در تاریخ چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 در سالن آمفی تئاتر بیمارستان فاطمیه برگزار شد. در این کنفرانس سرکار خانم دکتر طاهره حسینی متخصص زنان و زایمان و عض

03/02/12 12:38

برگزاری اولین کارگروه امنیت و سلامت غذایی شهرستان درگزین

برگزاری اولین کارگروه امنیت و سلامت غذایی شهرستان درگزین

http://webda.umsha.ac.ir/اخبار-معاونت-ها/برگزاری-اولین-کارگروه-امنیت-و-سلامت-غذایی-شهرستان-درگزین

برگزاری اولین کارگروه امنیت و سلامت غذایی شهرستان درگزین برگزاری اولین کارگروه امنیت و سلامت غذایی شهرستان درگزین در چهارمین روز از هفته سلامت، اولین کارگروه امنیت و سلامت غذایی شهرستان درگزین در سالن اجتماعات فرمانداری به ریاست خواستان فرماندار درگزین تشکیل شد. به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان درگزین، دکتر فرشته ستایش در ابتدا با تبریک هفته سلامت موضوع کارگروه را سلامت آب شرب در روستا و شهر و رسیدگی به بهداشت و سلامت مدارس عنوان نمود. فرماندار درگزین در

03/02/12 09:44

دیدار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان درگزین با مدیر شبکه به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت

دیدار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان درگزین با مدیر شبکه به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت

http://webda.umsha.ac.ir/اخبار-اختصاصی/دیدار-فرمانده-نیروی-انتظامی-شهرستان-درگزین-با-مدیر-شبکه-به-مناسبت-گرامیداشت-هفته-سلامت

دیدار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان درگزین با مدیر شبکه به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت دیدار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان درگزین با مدیر شبکه به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت به مناسبت هفته ملی سلامت سرهنگ حقیقی ماهر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان درگزین با هیئت همراه با حضور در شبکه بهداشت درگزین ضمن تبریک هفته ملی سلامت از زحمات شبانه روزی مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت درگزین تقدیر کرد. به گزارش وبدا همدان به نقل از رواط عمومی شهرستان شبکه بهداشت درگرزین، به مناسبت هفته سلامت سرهنگ حقیقی ماهر ف

03/02/11 14:37

حضور و قدردانی رئیس و معاون آموزشی دانشگاه از اساتید گروه‌های آموزشی در بیمارستان سینافرشچیان

حضور و قدردانی رئیس و معاون آموزشی دانشگاه از اساتید گروه‌های آموزشی در بیمارستان سینافرشچیان

http://webda.umsha.ac.ir/تست-سایدبار-خبری/حضور-و-قدردانی-رئیس-و-معاون-آموزشی-دانشگاه-از-اساتید-گروه‌های-آموزشی-در-بیمارستان-سینافرشچیان-

حضور و قدردانی رئیس و معاون آموزشی دانشگاه از اساتید گروه‌های آموزشی در بیمارستان سینافرشچیان به مناسبت گرامیداشت روز استاد انجام شد: حضور و قدردانی رئیس و معاون آموزشی دانشگاه از اساتید گروه‌های آموزشی در بیمارستان سینافرشچیان رئیس و معاون آموزشی دانشگاه با حضور در مرکز آموزشی درمانی سینافرشچیان از اعضای هیات علمی این مرکز به مناسبت روز استاد قدردانی کردند. به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه، به منظور پاسداشت مقام استاد، دکتر مجذوبی و دکتر ممتاز با حضور در بخش

03/02/11 14:10

قدردانی از اعضای هیات علمی دانشکده توانبخشی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد

قدردانی از اعضای هیات علمی دانشکده توانبخشی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد

http://webda.umsha.ac.ir/اخبار/قدردانی-از-اعضای-هیات-علمی-دانشکده-توانبخشی-به-مناسبت-گرامیداشت-روز-معلم-و-استاد

قدردانی از اعضای هیات علمی دانشکده توانبخشی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد قدردانی از اعضای هیات علمی دانشکده توانبخشی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد طی مراسمی از اعضای هیات علمی دانشکده توانبخشی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد قدردانی به عمل آمد. به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم توانبخشی، مراسمی با حضور دکتر احمدی متمایل مدیر هیات علمی دانشگاه، دکتر حسینی مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دکتر مزینی مدیر EDC دانشگاه، رییس و معاونین دانشکده به همراه اعضای

03/02/10 13:21

پسران والیبالیست دانشکده پیراپزشکی جام قهرمانی را به خانه بردند

پسران والیبالیست دانشکده پیراپزشکی جام قهرمانی را به خانه بردند

http://webda.umsha.ac.ir/اخبار-معاونت-ها/پسران-والیبالیست-دانشکده-پیراپزشکی-جام-قهرمانی-را-به-خانه-بردند

پسران والیبالیست دانشکده پیراپزشکی جام قهرمانی را به خانه بردند پسران والیبالیست دانشکده پیراپزشکی جام قهرمانی را به خانه بردند تیم والیبال دانشجویان پسر دانشکده پیراپزشکی در جام مصطفی صدر زاده دانشگاه علوم پزشکی قهرمان شد. به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی همدان، در دیدار پایانی تیم پیراپزشکی حریف خود تیم دانشکده پزشکی را پشت سر گذاشت و با اقتدار اول شد. مسابقات والیبال دانشجویان پسر جام مصطفی صدرزاده دانشگاه علوم پزشکی با شرکت 9 تیم برگزار شد و تیم دانشکده پی

03/02/09 12:14

اهدای عضو مرد نهاوندی به سه بیمار زندگی دوباره بخشید

اهدای عضو مرد نهاوندی به سه بیمار زندگی دوباره بخشید

http://webda.umsha.ac.ir/آرشیو-اخبار/اهدای-عضو-مرد-نهاوندی-به-سه-بیمار-زندگی-دوباره-بخشید-

اهدای عضو مرد نهاوندی به سه بیمار زندگی دوباره بخشید اهدای عضو مرد نهاوندی به سه بیمار زندگی دوباره بخشید مسئول تیم فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: نخستین اهدای عضو سال ۱۴۰۳ در این استان مربوط به مرد ۵۹ ساله نهاوندی بود که به سه بیمار زندگی دوباره بخشید. به گزارش وب‌دا همدان، ویدا سمیعی با اشاره به اینکه ۲۵ تا ۳۱ اردیبهشت به نام هفته اهدای عضو نامگذاری شده است، اظهار کرد: این مرد ۵۹ ساله دچار مرگ مغزی شده و در بیمارستان علیمرادیان نهاوند بستری شده بود. وی اضافه کرد:

03/02/09 10:21

آیین کلنگ زنی ساخت پایگاه اورژانس حسن قشلاق بهار

آیین کلنگ زنی ساخت پایگاه اورژانس حسن قشلاق بهار

http://webda.umsha.ac.ir/اخبار-معاونت-ها/آیین-کلنگ-زنی-ساخت-پایگاه-اورژانس-حسن-قشلاق-بهار-

آیین کلنگ زنی ساخت پایگاه اورژانس حسن قشلاق بهار آیین کلنگ زنی ساخت پایگاه اورژانس حسن قشلاق بهار کلنگ احداث پایگاه اورژانس حسن قشلاق بهار با حضور مدیران دانشگاه و شهرستان بهار بر زمین زده شد. به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان، روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آیین کلنگ زنی احداث ساختمان پایگاه اورژانس حسن قشلاق شهرستان بهار با حضور معاون فنی و عملیات اورژانس استان، مدیر شبکه بهداشت‌ و درمان، فرماندار شهرستان بهار و سایر مسئولین

03/02/09 09:47

آدرس
شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۳۱۵۰۲۵
نشانی::همدان، میدان پژوهش، خیابان شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۵
 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 39142
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 4500620
تعداد کاربران بر خط 23